Fem front al boicot dels mitjans!

Ajuda'ns a fer-nos visibles per entrar amb força a l'Ajuntament

El silenci mediàtic que pateix la candidatura independentista Barcelona És Capital (BCAP) no és nou. Les primàries amb més participació de la història de Barcelona que van configurar la llista ja van tenir una molt tímida presència a diaris, ràdios i televisions de Catalunya, mentre es donava cobertura a partits com VOX i a processos participatius de menor incidència a casa nostra.

Per acabar-ho d’adobar, la Junta Electoral ens prohibeix participar als debats electorals, tant als mitjans públics com privats, malgrat que entenem que tenim els drets electorals d'Unió Democràtica perquè a la nostra llista hi concorre l'exregidor de Demòcrates de Catalunya (hereva d'aquesta formació) Gerard Ardanuy, de la mateixa manera que Elsa Artadi ostenta els de Convergència Democràtica.

4 mostres evidents del boicot mediàtic a BCAP
  • No podem participar als debats electorals, on estem convençuts que quedaria en evidència que tenim el millor candidat i el millor projecte per Barcelona
  • La premsa no dóna cobertura als nostres actes de campanya, silenciant la nostra agenda i les nostres propostes.
  • Fins i tot entitats privades com el BCN Clúster Nàutic ens desconvoquen dels seus debats, amb el pretext de la prohibició de la Junta, que no els afecta.
  • Les empreses que fan enquestes electorals no ens inclouen en les opcions quan pregunten pel vot, de manera que la gent no considera la nostra alternativa, generant un cercle viciós d'invisibilitat.

Què estem fent per combatre aquest bloqueig?

A Barcelona És Capital coneixem el funcionament del sistema i també sabem que el nostre discurs no és còmode per l’establishment espanyol ni català, i per tant ja comptàvem amb la possibilitat del silenci mediàtic. Per això ens financem per mitjà d’un crowdfunding on han aportat desenes de milers de particulars i hem dissenyat una estratègia de publicitat diversificada a la xarxa que treu suc de cada euro aportat per donar-nos a conèixer al màxim de barcelonins possible. Un exemple va ser la nit del debat de candidats a Beteve, en què vam aconseguir que Jordi Graupera fos més buscat a Google que Ernest Maragall i Elsa Artadi malgrat no haver-se-li permès participar, gràcies a una campanya de publicitat patrocinada a Youtube, Facebook i Twitter.

Ajuda’ns a fer-nos més visibles!

La nostra estratègia de publicitat a la xarxa està donant fruits: cada dia tenim milers de visites al nostre programa electoral, desenes de voluntaris disposats a compartir els nostres continguts als seus contactes, cada cop més persones que s’apropen als nostres actes gràcies a aquesta difusió i aportacions diàries al nostre crowdfunding per tancar el cercle i tornar a començar.

Amb aquests 3 clicks ens ajudes a superar el silenci mediàtic!